Klachtmelding

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Wanneer u een klacht heeft, verzoeken wij u onderstaand formulier in te vullen en aan ons te verzenden. Wij nemen dan snel contact met u op!

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.

Contact

Algemeen:
(088) 730 77 00
Betalen & Sparen:
(088) 730 77 10
Zakelijk Verzekeren:
(088) 730 77 30
Particulier Verzekeren:
(088) 730 77 50
Pensioenen:
(088) 730 77 60
Leven & Hypotheken:
(088) 730 77 70
 
 
 
Volg ons op Twitter Volg ons op Facebook Volg ons op LinkedIn Volg ons op Instagram